Norrfällsviken - promenader (18/9)

Mys inne i husbilen på morgonen....detta är livet. Det småregnar utanför och vi sitter inne i värmen och har det bara gott tillsammans. Vi sitter och väntar på att regnet skall sluta så att vi kan gå på en lång promenad tillsammans med Jockes föräldrar.
 
 
Mina föräldrar kom precis när vi skulle börja gå. De valde att stanna kvar och de skulle istället bjuda oss på fika när vi kom tillbaka...trevligt.
 
Nu går vi! Norrfällsviken är väl bara så vackert...trots avsaknaden av sol.
 
 
När vi kom tillbaka fick vi fika utanför mina föräldrars husbil och sedan gick vi in och värmde oss i vårea respektive husbilar. Det blev så kallt att sitta utomhus direkt efter en långpromenad på ca 1 timma.....brrrr.
 
 
Proemend numemr två, den gjorda bara jag och Jocke tillsammans med hundarna såklart. Det var någon som skrivit årets årtal med kottar.....så fint. Denna gång gick vi åt helt motsatt håll....en sak som är säker - i Norrfällsviken finns det hur många stigar/vägar som helst att följa. Detta är bara en utav sakerna jag älskar med denna underbara plats.....alla möjligheter som finns.
 
 
När vi kom tillbaka var det dags att starta upp grillen.....nu ska det bli gott med lite varm mat i magen.
 
 
Efter maten så somnade Kira i soffan...och hon märkte inte en alla leksakerna som jag lade på henne. Hon sussade så sött vidare....att vila efter maten kanske inte är en sådan dum idé ändå.
 
 
Denna dag (lördag) kommer jag att dela upp i två inlägg, så nästa inlägg.....kommer i morgon!