Norrfällsviken... (17-19/9)

I helgen har vi varit i Norrfällsviken....sista helgen vi kan vara ute med husbilen innan vi måste lämna in den för vinterförvaring i Marieberg. Det är alltid så otroligt trist att någon annan ska bestämma när vi inte får åka med husbilen mer.....så blir det när vi inte har ett eget garage till vår Sara här hemma på gården. Åh, så jag önskar ett garage.....
 
Men, nu åter till vår lilla minitripp....från fredag till söndag!
 
Vi åkte direkt när Jocke slutade jobba...och vi var iväg vid 16:30 tiden. Jag hade en sådan tur att jag fick ta ledigt två timmar....så jag hann packa i det sista och duscha innan det bar iväg. Jockes föräldrar ska också följa med oss och mina föräldrar kommer på lördag. Vi kom fram vid 18:30 tiden och vi gick direkt ut på en promenad efter vi installerat oss på campingen. Det blri mörkt tidigt ute nu...och det blåste isande kalla vindar från havet..
 
 
Det ser riktigt mysigt ut med alla tända lampor i alla husbilar och husvagnar som stod på campingen. Det var fyra stycken som stod där när vi kom och innan vi la oss så hade det kommit minst 5 till.
 
 
Redan vid 20:30 tiden gick vi in var för sig i våra husbilar.....det var så inibomben kallt och vi var alla trötta. Inne i husbilen så tände vi ljuslyktan och hundarna somnade så sött i soffan...
 
 
I morgon kommer den första halvan av lördagen.....i övermorgon andra halvan av lördagen och dagen efter det kommer söndagen. Håll till godo!