Underbara grönska...

Åh, vad jag älskar sommarens underbara och härliga grönska som finns överallt runt omkring oss. Det är så grönt och så vidunderligt skönt....där fick jag till det..hahhah. Men, jag verkligen lider med alla dem som bor i storstäder....som bara har byggnader i olika gråa nyanser, bilar, sirener och människor i överflöd. Nog är det väl så otroligt underbart att bo där jag bor ändå....lugnt, grönt, tyst och skönt.
 
Träffade en tant, som heter Mona...som jag och tjejerna stod och pratade med en lång stund. Hon och hennes gubbe rår om ett litet torp som jag bara älskar. Tänk att få bo där......vilken ljuvlig tanke. Hon sa att hon sett björn minst två gånger.....en gång var björnskiten så färsk att det ångade om den. Men, hon vägrade vända om....för hallonen var så otroligt stora och fina just där. Tuff tant...hahha. Jag hade vänt om illa kvickt iallafall...det är ett som är säkert.
 
 
Nu tar jag och tjejerna och går hem igen....det är varmt ute trots att det blåser på rätt bra. Det är +20 grader och solen skiner och klockan är nu snart 16:00....underbart. Men, när ska det sluta blåsa någon gång?