Minisemester med Sara

Jag kanske måste förklara mig lite.....Sara....det är så vår husbil heter. Namnet fick hon för att just Sara hade namnsdag när vi skrev på papprena när vi köpte husbilen....så enkelt var det..hahha.
 
Denna natt....alltså natten mot lördag...den har varit allt annat är trevlig. Vid 24:00 på natten valde vår husbilsgranne (inte tyskarna som jag tidigare skrivit om) att ha en fest. De spelade så högt och de skränade så de måste ju ha väckte hela campingen. Vid 02:00 så var det någon som var och sa till dom....tusen tack, vem du än var. Varken jag eller Jocke orkade kliva upp och klä på oss för att gå över och prata med dom. Men, hur man man som fullvuxna människor på en camping....där det klart och tydligt står att det skall vara tyst efter klockan 23:00 på kvällen, börja spela hög musik 24:00? Så denna natts sömn har varit allt annat än angenäm....men, då tog vi istället en lite längre sovmorgon än vanligt.
 
Före lunch hann vi iallafall med en härlig promenad i skogen som nu tog oss till själva hamnen i Norrfällsviken.
 
 
Vid 12:30 tiden kom mina föräldrar förbi oss.....så trevligt!Både Maya och Kira blev överlyckliga utav att se dom....
 
Det är husbilen bredvid våran som förde ett sådant oväsen natten mot idag (lördag).....skitstövlar som bara tänker på sig själva.
 
 
Nu gör vi ett litet hopp och går direkt på kvällens grillning och promenad istället. Luckan mellan vår morgonpromenad och grillning kommer i ett separat inlägg....som handlar om en eldriven Wakeboard.
 
Nu startar vi våra Lotusgrillar (mamma och pappa hade med sig sin egen)....och snart får vi sätta oss ner och njuta i solen. Ni är vi alla hungriga och klockan har hunnit bli 17:30....men, en sak som är säker.....vi har iallfall tur med vädret.
 
 
Efter att mina föräldrar åkt hem så gick jag, Jocke och hundarna på en kvällspromenad. Vi tog oss åter ner mot vattnet, men denna gång sneddade vi tillbaka genom skogen och kom fram vid receptionen på campingen....en ny stig som vi aldrig tidigare har gått på.
 
 
Nu har vi bara kvar att gå genom nästan hela campingen innan vi är tillbaka vid husbilen igen. Då ska det bli lördagsmys och vi håller båda tummarna att "grannarna" ska ta det lugnare inatt.