Glada besked och en skospromenad

Sent igår kväll (torsdag), kom resultatet på Covid -19 testet vi tog i onsdags. Jag och Jocke har INTE Covid -19.....så skönt! Men, känner mig fortfarande lite krasslig....så jag är hemma från jobbet idag med. Det är bättre att vara hemma en extra dag än att gå på jobbet för tidigt....eller hur!
 
 
Skogspromenad med de bästa tjejerna står på agendan nu på förmiddagen. Än fast jag inte känner mig helt 100...så måste ju hundarna ut. Skogen är det absolut bästa...för då kan de springa lösa och jag kan sakta lunka fram. De springer fram och tillbaka så att tungan hänger ut på dem....allra helst Kira har mycket spring i sina ben idag. Idag provade jag gå hela rundan runt (tar ca 40 minuter)....trots att det ligger snö kvar på vissa ställen. Naturligtvis så plumsade jag igenom snön rakt ner i en vattenpöl....men tack och lov så hade jag ordentliga skor på mig så jag blev inte blöt.
 
 
Maya och Kira poserar....men, Maya blev less tillslut på allt fotande...hahhaha.
 
 
Maya är törstig av allt springande...men, upptäckte försent att det tyvärr ligger is på vattenpölen. Snacka om att hon så snopen ut...hahhaha!