En långsam hundpromenad...

Hundarna har inte varit ute på någon riktig promenad nu på två dagar....pga att både jag och Jocke är krassliga. Men, jag kan se riktigt hur det kryper i deras små ben....så idag gick vi ut en sväng. Solen tittar fram mellan molnen och det är +5 grader. Redan efter några hundra meter så kände jag hur svetten började rinna efter ryggen...det märks att man inte är fräsch (trots avsaknaden av feber). Jag gick ner på lägdan så att hundarna får springa av sig + att jag kastade ut godis så det fick leta en stund (hjärngympa), medan jag stod stilla och njöt av solen.
 
 
Nu händer det grejer ute i naturen.....det gröna börjar spira mer och mer. Vilken härlig tid det är nu!
 
 
Nu går vi hem igen.....sakta med säkert vi traskar vägen fram.
 
 
Vårt hus.....snart är vi hemma igen.
 
 
Mina vackra tjejer.....Maya och Kira!
 
 
Väntar fortfarande på svar från Covid -19 testet. Jag vågade gå ut trots att jag "kanske" har Covid pga där jag bor träffar man sällan människor....och det gjorde jag inte idag med. Jag såg tre stycken på avstånd...thats it!