Morgonstund har guld i mund

Morgonstund har guld i mund.....och det var det verkligen klockan 04:00 på morgonen. Solen skiner, himlen är blå, fåglarna håller på att börja vakna och luften är frisk och klar (-1,5 grader). Detta kan bli en underbar dag.....trots att jag kommer vara inomhus fram till klockan 14:00 idag.
 
 
Jocke jobbar inne på kontoret denna vecka....så nu ska jag skjutsa hundarna till mina föräldrar innan jag åker på jobbet. Klockan 04:45 var vi på väg.....mot Järved! Det känns lite olustigt att måste lämna hundarna igen hos mina föräldrar.....denna djälva Corona. Men, nu är det som det är....och det är bara att gilla läget och gör det bästa utav situationen.
 
 
När klockan blev 14:00....då hade såklart det fina vädret nu på morgonen försvunnit och har blivit utbytt mot tunga svarta moln. Hämtade hundarna och pratade en liten stund med min mamma. Hon berättade att hundarna har snusat och åter snusat under deras promenader, det var längesedan de kände på Järvedsdofterna...hahahah.
 
 
Hemma igen....och molnen hänger gråa och tunga ovanför vårt hus och det kommer nog snart börja regna.