In i skogen...

Idag gick jag och hundarna in en sväng i skogen....men, denna gång på ett nytt ställe. Hundarna var som tokiga och vi såg massor av spår av att älgar gått på samma stig som vi nu följer. Undra hur långt de skulle springa iväg om jag släppte dem lösa? Rullkopplen gör ju att de "nästan" är lösa, och de kan springa relativt fritt trots allt. Men, med all denna småsly som stod intill stigen så hade jag fullt upp med att trassal ut dem när de fastnade. Vad gör man inte för sina pälsklingar...
 
 
Mitt i skogen hittade vi en fallfärdig lada. Det är så trist när de gamla ladorna försvinner en efter en, och just denna kommer snart skogen att ta över.
 
 
Vi gick bara hit idag....får utforska den mer en annan dag. För medan jag var ute så började det att snöa små, små flingor.....i mitten av maj. När ska värmen komma egentligen? Jag ska gå denna stig och se vart den leder när solen tittar fram.....
 
 
På vägen hem så stötte Kira på en väldigt otäck sam som låg i diket. Jisses, så lång hon blev. Jag plockade upp den och hon drog iväg med svansen mellan benen....sicken fegis. Men, när Maya inte brydde sig det minsta så vågade även Kira komma fram och snusa på den. Jag fattar inte, denna boll har legat på exakt samma ställe hur länge som helst och det var först nu som hon reagerade på den. Hon måste ju ha sett den tidigare....eller?
 
 
 
#1 - - Disa Svensson:

Så söta hundar <3

Sänder alla mina tankar till er och era läsare i dessa Corona tider <3 Tillsammans kan vi klara det <3<3<3. Här är mina bästa shoppingtips under min karantän <3

Campadre:
https://campadre.se/tipsa/7817?utm_source=mgm&utm_medium=sharelink&utm_campaign=7817

Lyko:
https://referme.to/9vACAmo

Best secret:
https://www.bestsecret.se/r.htm?rc=K5UKQ33DLZE4S&c=se&utm_campaign=copylink_invitation&utm_medium=copylink&utm_source=invitation&utm_content=registration

Refunder:
www.refunder.se/b/Spara50

MEMBER:
https://members.com/se/tipsa/m1401355?utm_source=mgm&utm_medium=sharelink&utm_campaign=m1401355

NI ÄR BÄST <3

Tack för denna sida <3<3<3
Här är min bästa hemlighet till er  Kram

Svar: Tack och tack för alla tips :)
CARINA WESTIN