Förberett husbilen...

Idag har jag burit, burit och åter burit in saker till husbilen idag. Allt som vi plockat ut innan vinterförvaringen skall in igen....på exakt samma plats som de föregående åren. Det är viktigt tycker jag....så att man VET på en gång om man behöver något specifikt.
 
 
Jag vet inte hur många gånger jag burit denna korg fram och tillbaka idag....tömma och fylla den om och om igen. När allt detta är klart...så ska allt packas in på sina repsektiva plaster. Var sak på sin plats!
 
 
Hundarna har varit med mig och de gillade inte riktigt att vi inte har lagt ut några mattor än. Kira hon var så snabb in i husbilen så hon krachade rakt in i bordsbenet....hon gled över golvet. Men, annars var de båda väldigt ivriga för att komma in i husbilen....de har förhoppningsvis samma glada minnen som vi har.
 
 
Nu ska allt packas in i sina skåp, sängarna skall bäddas, golvet skall dammsugas och mattorna skall på plats....pust.
 
 
Så skönt när alllt inne i bodeleln är klart. Nu är det "bara" allt som skall in i facken utvändigt. Jocke håller på med detta medan jag sitter här och skriver detta inlägg.
 
 
Nu är vi redo för sommarens äventyr....men, först måste Maya och Kira vila lite. För de har varit ute på gården hela dagen och tuggat ben, fått lunch i aktivitetsbollen. Friskluft blir man trött av....
 
 
 
#1 - - Sisu:

Åååå så mysigt🤗 Förstår tjejernas glädje. Verkar så härligt.

Svar: Ja, det är helt underbart. Nu längtar jag tills vi kan åka ut en sväng, trots den eländiga tid vi lever i nu
CARINA WESTIN