Som ett brev på posten....

VARFÖR...ska man alltid bli sjuk när det blir helg?
 
Jag har mest troligt blivit smittad av mina arbetskamrater på jobbet....för mitt jobb är som en sjukstuga just nu känns det som. Så himla surt, men tack och lov så regnar det ute...så det gör inte så mycket avv vara inomhus en dag som denna i allafalll. Just nu i skrivande stund så har jag 37,8 graders feber....och det är efter 1 mg Alvedon + ca 1 timmas sömn. Jag är snorig och hosta + superont i halsen. Nu får vi bara hoppas att Jocke kommer att klara sig (men, risken är tyvärr rätt liten).
 
Jocke var så snäll och fixade oss varsin semla.....fett är gott när man är sjuk (tycker jag i allafall). Hundarna fick självklart dela på grädden som var kvar på vispen....mums!
 
 
Känner mig precis som vädret idag....grått, kallt och trist!