Sjukstuga....

Både jag och Jocke har åkte på en förkylning från helvetet....men, jag tror att min feber börjar ge med sig lite (hoppas jag). Som mest har jag haft 38,7 och som minst 38,0......men, nu är det Jockes tur, han har haft 39,8 grader nu på kvällen.  Jag har sammanlagt sovit i över 13 timmar idag....helt otroligt! Jag är totalt slut i hela kroppen och varje led gör så ont....knän, höfter, rygg, axlar och nacke.....+ det förbannade hemska hostan.
 
 
Izabell och "Muffe" var så gulliga att de kunde åka och handla åt oss + att gå ut med hundarna. Just, nu är varken jag eller Jocke kapabla till någondera....och det känns så skönt att veta att hundarna i allafall har fått gå på en riktig promenad. För att inte de ska bli smittade så kastade jag ut kopplen (och skickade ut hundarna), och matkassarna tog jag in. Tusen tack...ni är guld värda.
 
 
Får så dåligt samvete för hundarna....men ett tuggben var blev de glada över.
 
 
Maya leker fortfarande sjuksyster...men, det är precis som om hon känner på sig vem som är sjukast för tillfället. Just nu är det Jocke....