Fortfarande feber...

Som mest i går kväll så hade jag 40,3 i feber.....snacka om att jag frös och svettades om vart annat. Jag har även en riktit otäck hosta som river som ett rivjärn i halsen....aj! I morse när jag vaknade...efter att sovit i 9 timmar - då hade jag 39,5 grader i feber. Så mycket är oroväckande att ha redan på morgonen tycker jag. Idag har febern pendlat mellan 39,5 och 37,7.....kroppen blir ju helt slut av dessa febertoppar.
 
Jocke gick en promenad med hundarna, den första längre efter hans ljumsbråckoperation. Det gick ganska bra tyckte han.....underbart. Idag är det verkligen inte en dag som man vill vara inne....solen skiner!
 
 
Men, här ligger jag i soffan som om jag vore halvdöd.....suck. Jag fryser och svettas om vart annat och hundarna tar hand om mig på ett exemplariskt sätt....det går bra så länge jag fryser.
 
 
Tur vi har två hundar som kan sysselsätta varandra.....
 
 
Jag har nu legat och slumrat i sängen i ca 2 timmar....och nu är det dags att ta en alvedon igen. Jag fryser så.....brrrrrr!
 
Vilken djävla förkylning kag har åkt på....