Ut på promenad...

Ska vi gå ut på promenad frågar jag hundarna.....och de är genast med på det. Tänk att de från sovande till att bli fullt pigg på några nanosekunder...så skulle man själv velat ha det. Jag tar först av Kiras body och sedan på med hanhundskissyddet och så koppel på båda hundarna....nu är vi redo.
 
 
Klockan är nu 18:00 och solen är på väg ner redan....så trist.
 
 
Men, vi hann i allafall gå in en bit i skogen innan det blev alldeles mörkt. Jag vågade inte gå så långt in i skogen genom att i grannbyn några km ovanför oss, har de sett en ensam björnunge ute på en lägda. En liten björnungen betyder att en stor björnmamma finns i närheten också....huvva. Det är så att man tittar extra noga ut i skogen + att jag väsnas mer än vad jag annars brukar göra.
 
 
Då var vi hemma igen då....