Fint i köket...

Jag fattar inte hur fort det kan bli fullt med saker i köket! Denna gång låg det arbetshandskar, vattenflskor, tratt, fullt med disk i diskhon + en massa tuggben på golvet. Nu ska det bli städa av i köket innan jag måste lägga mig inför nattens 12-timmars skift.
 
Före:
 
Jag och Kira stannade som sagt var hemma och städade medan Jocke och Maya gick ut på en långpromenad. Kira stod och tittade på dom när de gick och gnällde....hon ville ju också följa med.
 
 
Men, Kira fick hjälpa mig att städa istället...eller övervaka städningen är nog rättare sagt. Hon provsmakade disktrasan....och den var lagomt fuktig. Jag förstår att hon tyckte detta var fuskit, men är man en liten nyopererd tjej...ja, då får man stanna hemma och ta det lugnt.
 
 
Klart! Så himla skönt när det är gjort. I morgon så blir det att putsa fönster och byta gardiner innan jag tar mig an något annat rum....