Campingtips...

Redan nu längtar jag tills april - när vi kan hämta ut våran älskade husbil igen. Det är ca 6 månader tills dess.....hua...hemska tanke. Men, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge...det gör ju bara att man älskar och njuter desto mer när den dagen kommer.
 
Jag har suttit och tittat på olika campingplaster/ställplaster (passar på när man är sjuk och rastlös). Jag har mest riktat in mig på natursköna områden med härliga promenadvägar för mig och vovavrna samt fiskeplaster till Jocke...i norrland. Både jag och Jocke gillar när det är lite lugnare och nära naturen - vi är inte så mycket för städer och dess sus och dus.
 
Hittade detta på denna sida Norrland Magic och här finns det en massa tips på härliga fiskeplatser. Hittade Emils fiskecamp som såg riktigt trevligt ut....och verkar finnas massor med fisk.
 
(Bilden kommer från denna sida)
 
Har även hittat en sida som visar lugna och mysiga campingar.....det ser väldigt intressant ut. Denna camping måste vi bara testa någon gång om vi har vägarna förbi....den såg jättemysig och trevlig ut - Ragnerudssjöns Camping. Bilden nedan är från denna camping...
 
(Bilden kommer fårn denna sida)
 
HIttade också en sida om Sveriges vackraste omvägar....ja, vad ska man säga - alla vägar är väl vackrare än E4:an. Under kategorin Norr/Natur så hittade jag otroligt vackra plaster som jag verkligen vill åka till någongång.
 
Ställplaster för just husbilar finns fler än vad jag insett.....bra att veta. Hittade två sidor om just ställplaster...här kommer dom: Sveriges populäraste ställplatser och Ställplaster 2019.
 
En annan sak som jag verkligen vill åka till - det är Sveriges alla vackra Nationalparker. Jag skulle vilja åka till alla....men, helst de som finns i norra delen av Sverige - jag älskar de stora ytorna och dess magiska landskap. Skuleskogen....den är bara några mil från där jag bor och har ni inte varit där så måste ni bara se denna masgiska och vackra plats.
 
(Bilden kommer från denna sida)
 
Åh, vad jag längtar efter att få rulla efter vägarna igen.....men vår underbara husbil Sara!. Lite bilder från i sommar bjuder jag på....
 
 
6 månader går snabbt.....eller hur!