Blötsnö....

- 1 grad ute och det har snöat ca 3-4 cm i natt = Blötsnö! Så innan vi gick ut på gården för att binda upp några aroniabuskar så fick hundarna vackert ta på sig sina overaller. Jag började sedan skotta några gångar åt hundarna. Jag vet att jag bara lurar mig själv att de ska gå snällt och fint i gångarna, så de inte får något snö som fastnar i pälsen. Men, i verkligeheten så skiter de oftast i gångarna....suck! Men, om mam ser från den positiva sidan....ja, då fick jag mig lite motion.
 
 
Jag vet inte riktigt varför, men denna gång så gled overallen upp jättemycket på Kiras framben och även lite på bakbenen. Hur ska jag fixa detta....och varför blev det så denna gång? Vi fick lov att sätta henne i badkaret och duscha bort snöklumparna innan vi överhuvudtaget fick av henne overallen....så ska de ju inte vara. Suck!