Köpt ny kamera...

Nu har jag varit less så länge över det skräp som hamnat i bakom linsen på min kamera...så idag var jag in och köpte en ny. Det var liksom inte meningen, men vi (jag, mamma och hundarna) gick in och kikade på vad de hade inne när vi ändå var på stan.
 
Så här ser alla bilder ut på min "gamla" kamera. Ser ni det svarta suddiga fläcken som finns på övre delen av bilden. Jag har försökt fixa och trixa så att jag får fläcken på något mörkt eller så får jag klippa bilderna så att den försvinner.
 
 
Nu till den nya kameran.....en Lumix Panasonic DC-TZ90EP-S....en kompakt version av den stora kameran jag har (som jag är supernöjd med). Jag ska få med en kameraväska på köpet, han hade ingen inne just nu så han skulle beställa hem en till mig, och höra av sig när den kommer in i butiken.
 
 
Mamma hade koll på hundarna medan jag betalade....så duktiga de var båda två.
 
 
Nu sitter kameran på laddning och jag ska snart börja läsa instruktionsböckerna....känner mig så himla glad och längtar tills jag kan börja knäppa kort igen utan fläck.