Promenad

I morse (06:00), så hälsades jag välkommen hem av denna lilla pippifågen - den satt högst upp på tacknocken på vårt hus och kvittrade om bara den. Att sedan mötas av två superglada pudelflickor är ju inte fy skam heller....
 
 
Vid 14:00 tiden gick jag och hundarna ut på en promenad....även denna gång i kortkoppel. Jag törs inte ha på dem rullkopplet just nu, genom att vi sett överkörda ormar efter vägen. Jag vill INTE att de ska bli ormbitna. Jag hörde på radion för ett tag sedan att just nu så är det många ormbitna hundar som söker veterinärvård. Har varit med om detta en gång förut med min lilla änglahund Royce....och det vill jag inte vara med om igen. Men, nu går vi ut på promenad...jag och mina små flickor.
 
 
Är så stolt över mina flickor....när de går så fint bredvid mig båda två. Det känns så skönt att de kan om de bara vill....hahahah.