Jippie.....

Idag har det kommit ett stort paket från Panduro till mig - som Jocke hämtade upp efter han slutat jobba idag. Åh, så jag har längtat efter detta paket....nu kan jag äntligen göra färdig min drömfångare som jag håller på med. Jag har även köpt två runda syramar så jag kan göra två till....en uppe (den jag håller på med nu), en nere och en till husbilen kanske. Drömfångare kan man aldrig få för många av...eller hur...hahahah! Jag har även andra funderingar på andra sorters drömfångare och vindspel....men, till detta kommer vi senare. Nu ska jag göra klar min allra första.....det är prio nummer ett just nu.
 
 
Längtar redan tills i morgon.....då kan jag fortsätta med min älskade drömfångare. Just denna betyder extra mycket för mig....genom att det är min älskade farmor (som inte finns bland oss mer) som virkat den duk jag har som bas i mitt projekt.
 
Nu ska jag sätta upp förstoringslampan igen på matsalsbordet och plocka fram alla spetsar, fjädrar, kulor, trådar, band, sytråd, nålar, stenar, kristaller m.m......sen kan jag börja pyssla igen.
 
I Love it!!!!