Hälsat på My´s valpar idag....

Idag har jag varit ut till Maragareta och hälsat på valparna....nu är de hela 18 dagar gamla och helt underbara. Jag har också valt min lilla tik....vår lilla Kira. Valparna är det nu full fart på och alla har öppnat sina ögon...de kravlar omkring nästan hela tiden - när de inte ligger i en enda stor pudelhög.
 
 
Denna tik ska heta Mysan och ska troligtvis flytta till Gotland när hon bli stor....
 
 
Detta är min lilla Kira.
 
 
Här kommer lite mer valpbilder....
 
 
Här ligger vår lilla Kira mitt i bilden (med den lilla tungan) bland alla hanarna i kullen.
 
 
Jag fattar inte hur det kan vara skönt att hamna underst...ska det inte bli svårt att andas och kännas obehagligt....men, det verkar trivas med den nära kontakten av sina syskon.
 
 
Och så fick jag en puss av mamma My också....goa My. My är så otroligt lik vår Maya till sättet - det är nästan roligt. Så lilla Kira kommer förhoppningsvis bli lika underbar som Maya redan är.
 
 
Åker till valparna igen nästa fredag.....det är i allafall mina planer just nu! Jag skulle kunna sitta där i evigheter och bara snusa och lyssna på deras små gnyenden. Men, Maya är ute i bilen och jag vill ju som sagt var inte lämna henne där i evigheter.