Grattat Izabell idag!

Egentligen fyller min lilla bebis år på måndag, men vi ska fira henne idag efter klockan 13:00. Tänk vad tiden gått fort....hela "snart" 27 år....vad hände? Det var ju bara nyss hon var en liten, liten bebis ju! Hon har ju liksom gått om mig i ålder nu....jag har stannat vid 25. Det stämmer nog...för hon är betydligt visare än mig...hahhaha.
 
 
Strax före 13:00 knackade vi på dörren hem till henne och Patrik....kissen Bagheera tittade lite konstigt på oss. Vi har ju hundarna med oss....och de är riktigt konstiga typer enligt kissen.
 
 
Maya och Kira hade riktigt tur...de fick smaka på grädden - det var också det enda dom fick på detta födelsedagskalas.
 
 
Av mormor fick Izabell en rocktomte....den är ju bara för häftig och passar precis in i deras lägenhet.
 
 
Bagheera provade kartongen som slow cookern var i (som hon fick av mig och Jocke) - och Kira tyckte det var riktigt spännande.
 
 
Fikatajm.....mums! Saffransbullarna Izabell har gjort var så otroligt goda....de ska jag nog be henne göra till jul. Det andra fikat var minst lika gott....
 
 
Grattis i förskott Izabell....Hipp Hipp Hurra!!!!