Opals valpar...

Har som sagt var idag varit och rakat Opal och gjort henne fin...hon fick till och med ett litet rosa gummiband i sin lugg dagen till ära. Hon blev ju bara för söt! Opal är även min Mayas mamma....så det klart att man är fin då...eller hur! Opal är också en otrolig lättsam hund...hon står som ett ljus på kippbordet. Det enda hon inte gillade så mycket det var att bli rakad på tassarna på frambenen - jag tror hon är kittlig...stackarn.
 
 
Opals valpar är närmare sex veckor gamla och de är det full fart på kan jag lova. Att valpar kan vara så otroligt underbart söta....och andedräkten som små valpar har är bara helt ljuvlig. Har försökt knäppa kort på dessa livliga små knyten, men så de sprattlade...hahahah. Fullt fart i de småbena kan jag lova....och att knäppa kort var inte det lättaste. (De kommer alla från Vitterklippens kennel)
 
Nu kommer hanarna i denna kull:
 
 
...och så tikarna såklart:
 
 
Mjölkbaren är öppen....
 
 
Lite blandade bilder på alla valparna...
 
 
Pappa "Tysken" är så otroligt mysig och gosig hund....hela han utstrålar enbart vänlighet. Hans ögon är helt magiska....de utrålar bara kärlek och tillgivenhet...och han är min underbara Kiras pappa. Men, lite bus med Prinsessan är han pigg på.....mellan varven.