Gullviks Havsbad

Idag åkte jag, mamma och hundarna ut på en liten utflykt - vi begav oss ut till Gullviks Havsbad. Det var massor med husvagnar kvar på själva campingen - men vi var helt själv på stranden. Idag fanns det inga soldyrkare...och det är ju inte så konstigt egenltigen med tanke på vädret. Jag vet inte när jag var ut på Gullvik senast....och stranden var betydligt mindre än vad jag kommer ihåg. Det var lite av ett antiklimax....så knepigt att jag minns den så mycket längre och större. Men, vad det är härligt med havet och vågorna som slår mot stranden - och den underbara salta havsdoften. Tänk om man kunde få ha en alldeles egen havsstrand....då skulle jag må gott kan jag lova.
 
Kira tyckte att vågorna var riktigt läskiga...helst de som kom och försökte ta hennes tassar. Hon hoppade rakt upp i luften och försökte komma undan den blöta läskiga...hahahah.
 
 
Detta var mysigt....tänk, att det som finns i samma kommun där man bor - det liksom glöms bort på något sätt. Vi har ju så otroligt mycket fint runt omkring oss....precis där vi bor.