Städat ur husbilen....

Idag gick jag och hundarna till husbilen....nu ska det dammtrokas så trasan glöder. Jag var först ut och la dit en massa trasmattor så att det blir lätt att ta ut som för att skaka bort allt grus sedan + att det var riktigt kallt på golvet så jag hade på mig mina tofflor.  Medan jag dammtorkade så fick hundarna varsitt ben att tugga på....mums. Jag tog också ut Kiras hundbädd (som jag annars har i buren i min bil)....hon verkade så trött. Japp, hon la sig för att sova ganska snabbt. Det verkar ju gå bra det här...
 
 
Solen skiner och det är nästan skamligt att man är inomhus en dag som denna, men måste ju passa på när andan infallit sig. Vi hade inte städat ur husbilen i höstas, så det var lite damm och på listerna. Men, nu är det gjort så nu är det bara att börja bära in alla grejorna vi ska ha med oss. Vi börjar nog med allt i köksdelen först, sedan får det bli sängmadrasserna (då måste vi vara två).
 
Åh, så jag längtar ut med husbilen just nu.....helst när det är ett sådan vackert påskväder.
 
 
Medan jag städat i husbilen så har Jocke vaxat båda våra bilar....så nu glänser de båda ikapp med solen.
 
 
Hundarna busar ute på gården.....vilken glädje de har utav varnadra. Är så glad i dessa två töser så ni kan inte ana....jag älskar dem så.