En massa vårtecken...

Idag har vi haft fullt upp.....men, ack så trevliga saker vi gjort - nu är det vår på riktigt känns det som.
 
Vi började dagen med att åka och hämta hem våran härliga husbil....nu står den på gården och ser så fin ut. Det var lite småsaker som vi måste fixa (eller Jocke)...såsom att fylla på glykol och ladda batteriet. Om jag orkar i morgon så ska jag gå ut och städa in oss i husbilen....ett väldans trevligt göra måste jag säga. Detta är ett vårtecken om något....
 
 
En snabb lunch till mig och Kira innan vi återigen satte oss i bilen - nu ska vi åka ut och fira min mamma som fyller år idag. Hipp Hipp Hurra! Jag, Jocke och Izabell (min dotter) har gått ihop om ett dna test till henne + att både Maya och Kira hade med sig varsin tulpanbukett. Nu blir det gofika med både kakor, bullar och tårta...mums! Ett vårtecken....det är mammas födelsedag det.
 
 
När vi kom hem igen så hade vi premiärgrillning på schemat....snacka om att vårkänslorna svallar + att vädret är kanoners. Åh, så det var gott med en riktig köttbit....mums. Det luktar ju så otroligt gott....så gott att snålvattnet rinner. Att få stå ute i solen klockan 16:00 och dricka en Baileys och bara njuta....det är livskvalite om något.
 
 
Nu håller Jocke på att byta till sommardäck på sin bil....ännu ett vårtecken och jag ska plocka fram påskpynten. Vårtecken efter vårtecken....I Love it!