Är så trött...

Vattengympa idag - har sovit i ca 4 timmar och är så otroligt trött. Men, det är ju bara ca 4 gånger till innan sommaruppehållet....så iväg till Järved med hundarna. Vi går en promenad (jag och mamma) med hundarna och sätter och sedan ute på altanen och vi fikar i solen ute på deras altan innan jag ska åka och motionera.
 
 
Det var så sjukt denna gång på badet....vi "tanter" gick till vårt vanliga omklädningsrum, men där stod en karl i bara kalsongerna. Vad är det som händer? Han pratade inte svenska heller så vi vände om och gick ut igen. Pinsamt var vad det var! Vi gick till receptionen och frågade och då sa hon att alla karlar byter om på nedervåningen och att vi "damer" måste gå upp en våning för att byta om. De hade ingen hiss till detta omklädningsrum så en i min grupp har rullator så hon tog sin inte ens upp...så otroligt dåligt. De fixade tillslut ett specialrum till henne, med bara en dusch. Att de inte har hiss på ett sådant här ställe....knepigt.
 
 
Nu är jag totalt knäckt och är så förbaskat trött....detta är inte bra. Jag funderar mer och mer på om jag ska hoppa av denna vattengympa på torsdagar. Visst, det är så skönt att vara där, men all stress och lite sömn håller på att knäcka mig....det är inte värt det. Jag ska i allafall kämpa på maj månad ut....sedan blir det sommaruppehåll och vattengympan startar igen till hösten. Hundarna kanske (jag medar Kira), sover kanske längre då + att de kanske kan vara ensammen hemma så jag slipper åka med dom till Järved. Då får jag helt plötsligt någon timma till godo hemma i lugn och ro innan jag behöver ge mig iväg. Vi får helt enkelt se hur allt löser sig innan hösten. Men, än hur man vrider och vänder på det så är u denna vattengympa så otroligt skön träning för min kropp (knät och brocken).