Min barndom

 
Här nedan kommer lite blandade bilder från min barndom - från 1967 till 1978.
 
Så många härliga minnen som kommer tillbaka när jag tittade i mina gamla fotopärmar.
 
 
Min mamma och jag
 
 
Åker hölass med min docka
 
 
Jag och mina pappas farmor
 
 
Jag ger min farmor och farfars hund Kelly glass - djurvän redan då ;)
 
 
Potatisupptagning hemma hos farmor och farfar
 
 
Koncentrerad tjej
 
 
Jag och min lilla katt Bambi (visste inte att jag var allergisk då)
 
 
Slädtur med en av farmor och farfars grannar - på väg till julottan
 
 
Midsommar
 
 
Åktur efter skotern - Marie, Helene (mina kusiner), jag och Mats
 
 
Pimpelfiske i fjälls
 
 
Ger farmor och farfars kossor lite hö
 
 
Badar med mamma ;)
 
 
Testar om flytvästen fortfarande är flytduglig - inte roligt kommer jag ihåg!
 
 
Jag (1:an)
 
 
Fikadags vid Carrimatt
 
 
Jag och Skrållan sitter ute när vi åker ut med vår båt Carrimatt
 
 
Hässja hö
 
 
Fiskelycka - en röding
 
 
Jag och Luckylass - Domsjö ridskola
 
 
Trädklättring - det gjorde vi jämt och oftast var jag alltid barfota.
 
 
Planterar nedanför Bastuvägen i Järved
 
 
Jag och Mats - kolla så ljushåriga vi var båda två
 
 
Carrimatt - Ulvön i bakgrunden. På den båten tillbringade vi många somrar! Åh, så jag saknar den båten...
 
 
Jag och min kanin Grållan på Carrimatt.
 
 
Utflykt på Ulvön - Mats, pappa och jag.
 
 
11 år och hela livet framför sig! Tänk om man visste då vad man vet idag...ja jisses!