Ny sovplats...

Har ju haft Kira i en bur bredvid min säng. Jag tycker det är så smidigt att bara kunna stoppa in en hand om hon skulle bli orolig + att jag vaknar när hon börjar röra på sig.
 
 
Men, nu ska vi prova på ett nytt sovställe inatt...så spännade och se vad hon kommer att göra. Kommer hon att pipa och gnälla när jag inte är nära längre, kommer hon att leva rövaren på en större yta eller kommer hon att kissa på mattan - det är frågan det. Jag plockade upp fyra kompostgaller och gjorde en liten inhängnad åt henne med hennes korgm hennes bur och en matta. Jag vet inte om jag kommer att ha buren kvar - men, genom att hon är van att sova i den på natten så får den kanske vara i inhängnaden de första nätterna. Vi får helt enkelt se hur hon beter sig i natt....annars så hamnar hon årtigen i buren bredvid min säng....
 
 
Efter detta så gick vi ut en sväng på vår oerhört blöta gård....