Intersport

Jag har kvar ett presentkort på Intersport som jag vunnit via mitt jobb....så idag passade jag på att åka in till stan för att köpa några mjukisbyxor. Jag kan fortfarande inte ha byxor som är tajta i midjan genom precis där linningen är på "vanliga" byxor sitter mitt eländiga brock. Så mjukisbyxor får det bli....tills jag fått opererat mig - när nu det blir.
 
 
Det är inte vackert ute denna årstid...allt är smutsigt känns det som. Man får passa sig när bilarna kör förbi så man inte blir helt nedstänkt av denna bruna slaksiga sörja. Men, nu ska det shoppas...hoppas jag hittar några som passar.
 
 
Jag hittade tre par mjukisbyxor och ändå har jag kvar 103 kronor på presentkortet....underbart!
 
 
Nu åker jag hem igen till Jocke och vovvarna....allt som allt så tog det ca 1 timma från det jag lämnade gården tills jag var hemma igen. Snabba ryck...det är min melodi det!
 
 
Mina nya fina mjukisbyxor....hahhaha!