Nu hade jag tur med vädret....

Jag klev upp samtidigt som Jocke idag (06:30). När han åkte iväg på sitt jobb så började jag bära ännu mer grejer till husbilen. Jag har sprungit fram och tillbaka...ja, jag vet inte hur många gånger. Det ska bäras ut fiskegrejer, all mat som vi ska ha med oss (till kyl och frys), drickat med många %, stövlar, vattendunken, dricka med 0% och Jockes kläder.....pust. Himlen är alldeles grå så det gäller att ligga i....innan det börjar regna. Sopa lite hann jag också med...
 
 
Än har det inte börjat regna....så på med jackan och ut på en promenad med hundarna i ett väldigt grått Täfteå.
 
 
Lite bus på gården han hundarna med innan himlen öppnade sig....klockan är nu 10:00. Nu kan jag slappna av en stund innan Jocke kommer hem - då ska vi bära ut det allra sista innan vi beger oss ut på vägarna för att fira midsommar i Risbäck.
 
 
Ja, som ni kanske redan fattat som kommer ni få vänta tills på söndag/måndag innan ni kan läsa mer blogginlägg från mig. Då kommer jag lägga upp bilder från vårt midsommarfirande - och jag hoppas innerligt att solen kommer att vara med på några utav bilderna (men, det ser inte  lovnade ut enligt väderleksrapporten).
 
GLAD MIDSOMMAR ÖNSKAR JAG ER ALLA!!!