Söndag....

Jahapp, då har det gått en vecka redan och jag har börjat jobba igen. En jobbig sak med att börja jobba var att många andra på mitt skift äter pizza eller annat gott just på söndagar....jag äter en äggmacka...suck! Men, som sagt var: -Vill man bli fin så får man banne med lida pin!
 
Hur har då denna vecka varit:
 
Matmässigt så har det gått relativt bra tycker jag - vi har kommit in i rutinerna igen....tack och lov! Det är så otroligt enkelt att fortsätta med jul och nyåramaten och allt det goda utav bara farten, men är så stolt över att vi verkligen gör detta på relativt rätt sätt fortfarande. Jag är också så otroligt tacksam över att Joakim händer på mig, än fast han inte behöver gå ner i vikt lika mycket som mig....love you! Jag har i och för sig blivit bjuden på en macka av uppfödaren när jag var där i fredags och tittade på min/vår nya lilla pudelvalp Kira. Men, smart som jag var så förstod jag att Margareta skulle bjuda på något så jag åt en liten, liten lunch innan jag åkte till henne....
 
 
Motionsmässigt har också blivit betydligt mindre än de senaste månaderna. Jag vaknar vid 13-14:00 tiden och då håller det ju redan på att bli mörkt...eftersom jag gärna vill ha en kopp te och en macka när jag vaknar innan jag går ut med Maya. Jag har även varit och gott en kort promenad i Järved tillsammans med min mamma. Jag orkar inte så mycket nu när jag börjat jobba igen....känner mig konstant trött. Men, det ar väl ett tag innan man kommer in i rutinerna igen. Det blir väl bättre framöver också när det blir allt ljusare på kvällarna....hoppas jag!
 
Jocke och Maya var varit superduktiga nu i eftermiddag - de var ute och gick 1 mils promenad. Jag var då och tankade bilen och handlade en pyssellåda och hade hunnit börja pyssla innan de hunnit hem. Jag önskar mitt knä var bättre så jag kunde hänga på i Jockes tempo.....
 
 
Tänk om det kunde finnas ett piller man kunde äta som gjorde att allt onyttigt bara försvann med skiten och allt det nyttiga stannade kvar i kroppen....det hade varit något det. Att man fick utskrivet av läkaren ett  x antal piller.... beroende på hur mycket man behövde gå ner i vikt. 1 kg i veckan hade varit ok....hahaha. Önskedrömmar!!!!
 
Jahapp....vad säger då vågen denna vecka: - 0,7 kilo! Är så glad över denna siffra....känner mig så otroligt stolt över mig själv och det är en helt underbar känsla. Bra jobbat Carina!