Mörbultad i kroppen....

Jobbat igår natt (12-timmars), efter min sjukskrivning av höger knä.....idag känns det kan jag lova! Men, innan jag börjar berätta om alla smärtor så tar vi och visar ett vackert kort från idag när jag vaknade. Solen är på väg ner och jag är bara så tacksam över att jag fått se lite av solen idag....
 
 
Som sagt var.....jag har ont i dag och knät är svullet igen.....suck! Men, det som var det absolut jobbigaste var trots allt brocket på min mage....kände mig hårt och svullen där mest hela natten. Jag fick hela tiden tänka på hur jag stod (med knät) och hur jag lyfte (med magen).....hela natten igenom. Nej, jag känner mig inte "fit for fight" för att slita och jobba, men så ser verkligheten ut och det är bara att bita ihop och kämpa på....
 
Innan jag åker till jobbet inatt så ska jag ta smärtstillande/inflammationshämmande tabletten jag har utskriven....en tablett som jag ska ta efter behov. Jag är verkligen i behov just nu! Ska knät bara vara så här nu? Jag känner mig faktiskt riktigt ledsen just nu....känner mig som en mörbultad människa - i både kropp och själ!