Kylig promenad

Det är "bara" -10 grader ute, men hua så det blåser isande vindar. Mina ben känns som isglassar just nu....jag borde ha tagit på mig långkalsongerna innan jag gick ut idag. Det är grått och trist ute och snön hänger i luften...få se om meterologerna har rätt denna gång - de ska visst komma massor med snö nu till helgen.
 
Maya är verkligen redo för sin promenad...
 
 
Även fast det är grått och murrigt ute idag så är det trots allt vackert....
 
 
Maya hittade intressanta spår denna gång med....
 
 
Nu fryser jag så mycket om benen så det blev "bara" en 20 minuters promenad idag...brrr. Nu går vi hem! Släppte lös Maya på infarten och som skjuten ur en kanonkula sprang hon in på gården och raka vägen fram till hennes älskade pinne....nu blir det lite bus innan vi går in i värmen. Jag tycker hon ser så otroligt gullig ut i sina istappar i "skägget" på hennes haka.....det märks att det är kallt ute om inte annat.