Hundbäddar - Sääf

De två hundbäddarna jag beställt från Hundbäddar - Sääf....så nu ska jag åka och hämta dom på Ica Kvantum. Jag har beställt två stycken på samma gång - en till Maya och en till lilla Kira (som fortfarande är hos kenneln).
 
Så här såg de ut när jag hämtade dom....hur i hela världen ska bäddarna se ut tänkte jag...hahhaha! När jag öppnade dom så fanns det med en liten lapp - så himla bra tycker jag. Ett stort plus är ju att bäddarna går att tvätta precis som de är i tvätt maskinen...super!
 
 
Nu ska de packas upp och fluffas till lite - så spänannde! När jag ser Maya i korgen så önskar jag nog att jag beställt en storlek större, men som tur är så kan man reglera storleken med de snören finns med. Så Mayas gjorde jag lite större och när väl Kira kommer hem till oss så får hon börja med den helt ihopdragen...då kan hon växa i den med tiden. Maya verkade verkligen gilla bäddarna...så kul
 
 
 
#1 - - Maria Otterborg :

Hej Carina !

Så snygga och fina hundbäddar du köpt till Maya och Kira som snart flyttar in till er.

Lycka till med lilla Kira som kommer snart hem till er. / Maria


Svar: Ja, de var så fina och Maya gillade den direkt. Kira har sin redo när hon flyttar in till oss 💖
CARINA WESTIN