En nattarbetares vardag....

När jag kom hem på morgonen från jobbet vid 06:00 tiden, så kunde man tydligt se att detta kommer att bli en vacker dag. Det var alldeles klart på himlen, några stjärnor kunde man fortfarande se + att solen började färga himlen rosa/orange i fjärran.....så vackert!
 
 
När jag vaknade flera timmar senare vid 13:30 tiden, så var solen redan på väg ner. Men så skönt med lite sol mot ansiktet en liten stund när jag släppte ut Maya för att pinka. Men, jag måste få i mig frukost/lunch innan jag går ut med henne på en promenad.
 
 
En timma senare vid 14:30 tiden gick vi ut på en liten promenad, men nu har solen redan hunnit gå ner bakom berget. Det känns lite trist att jag inte gick ut på en gång när jag vaknade....men, men, det är lätt att vara efterklok. Men, trots avsaknaden av solens strålar så var promenaden ändå härlig.
 
 
Nu när jag sitter vid datorn och klockan är 15:15 så har himlen än en gång skiftat färg...nu mer åt det rosa hållet och det är så vackert. När ni andra dagarbetare får njuta av solen så får vi nattarbetare njuta av solnedgången och himlens underbart vackra färger.....