Drömfångaren...

Idag på förmiddagen har jag suttit och sytt och knåpat med min drömfångare - så himla roligt. Nu sitter jag och funderar på hur jag ska fästa fjädrarna och vart de ska sitta.....en rolig tankenöt att knäcka. Det är så lätt att timmarna bara flyger iväg när man väl har hamnat i pysselbubblan....det är ju bara så himla roligt!
 
 
Jag ska försöka åka till Jula i morgon och köpa mig en pyssellåda (modell verktygslåda/fiskelåda), som jag kan ha alla mina grejer i. Jag har nu samlat på mig en hel del och jag fick även igår en massa bra och ha grejer av min mamma...som hon köpt till mig på en loppis. Just loppisar är nog ett betydligt billigare sätt att köpa spets, pärlor och till och med kanske de har fjädrar.....billigt är bra! Jag vill ju också samla på mig en massa olika saker som jag kan ha till de andra drömfångarna jag ska göra i framtiden.
 
Nu ska jag sätta mig ner och titta på drömfångaren och klura ut mitt fjäderproblem....hahahah!