Är det verkligen söndag redan?

Oj, så veckorna går snabbt just nu...redan söndag igen och min arbetsvecka börjar ikväll vid 17:40. Men, först och främst så är det min invägningsdag.....pust!
 
Denna vecka tycker jag också att jag varit duktig med själva maten, men det klart nån kaka och macka har slunkit ner...som jag blev bjuden på av Margareta när jag var och hälsa på vår lilla valp Kira (4 veckor gammal). Men, annars har det varit en relativt bra vecka. Vi har också testat laxpytt...den är riktigt bra mat för oss som vill gå ner i vikt....inte många points på en måltid alls och sånt gillar man. Har även provat på nya maträtter.....med massor av spenat.
 
 
Motionen....ja, den har varit sådär - det har varit så förbaskat kallt ute denna vecka (mellan -15 och - 20 grader). Men, några dagar var bättre än andra och då passade jag och Maya på att motionera lite. Jo, vattengympan har nu börjat igen efter juluppehållet...underbart!
 
 
Vad säger då vågen denna vecka....tänk att ma ska gruva sig vareje gång att kliva upp på eländet! Men, jag måste ju få veta + att jag måste gå ner 20 kilo till för att få min efterlängtade brockoperation....suck!
 
Vågen säger: -1,3 kilo! Nu är jag så otroligt glad, nöjd och stolt över mig själv igen....yeeehaawww!