Mitt knä....

När jag vaknade  morse kunde jag knappt komma ur sängen...så ont hade jag i mitt knä. Det var åter svullet och gjorde riktigt ont. Jag brukar känna av denna smärta i mitt knä när jag vaknar och efter varje 12-timmars pass...har jag extra ont. Tur är att medan jag jobbar så går det hyffsat bra...visst kan det göra superont ibland, men det är bara att bita ihop. Nä....värst är det efter jag legat stilla en längre tid - det är som om knät stelnat till på något sätt.
 
Nu är det tur att jag har kvar min medicin vid behov kvar....
 
 
Så till frukost blev det äggmackor, te och en Naproxen.....mums!
 
 
Hur länge ska jag behöva ha såhär ont i mitt knä egentligen? De på Human Resurs verkar ha avpolleterat mig.....de har bara sagt att jag kan komma in om du får väldigt ont - då får du en kortisonspruta i knäleden. Tack för den! Tack och lov så känner jag bara av smärtan en stund efter jag vaknat....och vid extra ont som idag - ja, då blir det en smärtstillande tablett. Nu ska bara tabletten få verka innan jag beger mig ut å en promenad med Maya i solen.