Lekstund med Wilma

Jag chansade idag och gick ner till Inger...för att kolla om de var hemma. Precis när jag ringde på dörren så kom det ut....de var precis på väg in till stan och skulle gå och lämna Wilma hos Ingers pappa. Vi stod och surrade en stund och hundarna busade. Inger frågade mig om jag kunde tänka ta med mig Wilma så hon och Maya kunde fortsätta busa under den promenad jag hade tänkt ta. Självklart fick Wilma följa med oss....och jag skulle lämna henne till Ingers pappa när hundarna lekt av sig lite. Nu får Maya och Wilma busa och springa av sin lite överskottsenergi...hahhaah.
 
De åkte iväg och jag och hundarna gick ut i vintern och den strålande solen....vilken underbar dag vi fick. Hundarna verkar tycka om detta arrangemang också.....full fart på de båda tjejerna.
 
 
Här kommer en liten videosnutt så ni själva får se vilken fart dessa två töser har....knappt jag hann med med kameran.
 
 
Hemma igen.....nu ska Maya få sig lite vatten och sedan vill hon nog ta det lite lugnt en stund.