Regn och solsken

När jag vaknade i morse så blåste det ordentligt och regnet smattrade mot köksfönstret....brrrr, vilket trist väder!
 
 
Men, vid lunchtid så har det slutat regna och solen tittade fram igen. Underbart!
 
Nu gör vi det allra sista med husbilen innan den ska ställas in för vinterförvaring i morgon. Gasoltuberna och bodelsbatteriet är borttagna och luftfuktaren har vi ställt in i husbilen tills i morgon - då ska torrbollarna ställas in i stället (3 stycken). Det känns så vemodigt att se hur tomt det är inne i husbilen nu....suck.
 
 
Jag och Maya gick ut på en promenad - tänkte passa på innan det börjar regna igen.
 
 
Men, varför blir inte mitt knä bättre för? Jo, det klart....visst är det bättre än från allra första dagen....men, det känns som om något är för trångt inne i knät. Det är liksom ett band som är för kort på något sätt...så svårt att förklara. Men, det drar liksom på utsidan mitt högra knä så fort jag går....ju fortare jag går desto ondare gör det....blä!
 
Hur ska jag göra? Ska jag kolla om läkaren kan sjukskriva mig en vecka till...eller blir det inte bättre än så här? Hur ska jag kunna veta det? Fysioterapeuten sa igår att jag kan ha ont i ca 3 månader om jag har otur....3 månader - jag blir galen. Ska jag prova jobba nu på måndagnatt och gå hem om det inte funkar...eller förstör jag läkningsprocessen? Jag vill ha svar!