Mosjöns Camping

Nu på förmiddagen åkte jag och Maya till Mosjöns Camping, det är så vackert ute idag....så vi passade på att göra en liten utflykt.  Det var lite kallt...bara 5 grader....brrrr!
 
 
Åh, så vackert väder det är....solen skiner och sjön är alldeles blank...inte en vindkrusning. Träden lyser med sina gula fäger och stigarna var täckta med löv.....så otroligt vackert! Jag bara njuter och Maya hon ska försöka lukta på all....på en och samma gång....hahaha. Vi var helt ensamma här, men genom att campingen ligger så nära E4:an så fick Maya vackert ha på sig kopplet - men, med rullkopplet så fick hon springa rätt fritt ändå.
 
Undra hur långt det är att gå runt hela sjön? Denna gång hade jag alltför lite kläder på mig för att kolla + att jag är rädd för björnarna som lufsar här.
 
 
Om det är fint väder i morgon också så åker vi på en annan utflykt.....någon helt annan stans runt i mitt vackra Västernorrland!
 
Nej, nu ska jag bara ta en kopp te och sedan ska jag ner i källaren och bada och klippa Maya....