Så jobbigt.....

Jag har haft ont i mitt knä nu i några dagar och bestämt mig för att börja ta den smärtlindrande och inflammationshämmande medicinen - Pronaxen. Men, som ett brev på posten blir min mage helt knäpp! Jag känner av brocket mer, blir allmänt orolig  magen....men knät känns bättre. Vilket dilemma.....
 
 
Jag och Maya skulle gå ut på en promenad, men vi hann inte alls gå långt innan det bara vred åt i magen och jag fick vända om och gå hem. Jag blir så ledsen och det känns så jobbigt.....ska jag måste välja att ha ont i mitt knä eller inte kan lita på att min mage beter sig som den ska?
 
 
Hur ska jag våga att gå ut när jag tar denna hemska medicin....när det bara kan vrida om helt plötsligt i magen och i panik måste ta mig till en toalett. Det är så otroligt jobbigt!
 
Jag har sagt åt min läkare hur jag har det...men, han skrev inte alls ut någon annan medicin till mig. Finns det kanske ingen annan....hmmmm?