Invigning av brännpennan...

Ikväll har jag invigit brännpennan jag fick på min födelsedag.....spännande! Det är också en invigning av denna katergori - Mina skapelser!
 
En sak som är säker, ja måste fixa ett bättre utsug så jag kan sitta bekvämt nät jag håller på med brännpennan. Nu höll jag till under köksfläkten och jag fick stå när jag brände in ett mönster på ett pannunderlägg....ingen optimal arbetsställning med andra ord.
 
Nu kör vi...ska bara plugga in brännpennan till elutaget och vänta tills den är riktigt varm.
 
 
Nu börjar vi bränna in lövmönster på pannunderlägget.....oj, så det rykte!
 
 
Det är nog lite enklare att hålla på med ett hårdare material än kork, men man tager vad man haver. Ska nog fortsätta i morgon och testa på en träbit...
 
Imorgon ska jag in på stan och köpa lite mer saker....har ett presentkort (som jag fick när jag fyllde år) på Panduro.