Sol och främmande...

Ännu en dag i strålande sol....helt underbart!
 
 
Vid 12:00 tiden kom Izabell på besök och hon följde med oss upp till Skulebergets Naturum. Jag och Maya stannade kvar utomhus i skuggan medan de andra gick in och tittade. Vi passade även på att äta lunch när vi ändå var där.....en bit god Västerbottenostpaj blev det!
 
Bland det första vi stötte på var ett otäckt litet troll efter vägkanten på väg upp mot Skuleberget.....Maya tyckte den var ritkigt läskig....hahahah.
 
 
På vägen hem hittade jag några liljekonvaljer som jag satte i vatten och hade ute på campingbordet. Izabell åkte hem och vi andra fikade den goda sockerkakan jag gjorde innan vi åkte ut på helgäventyr.
 
 
Baileys....mmmmmm - det blir helt perfekt innan vi börjar grilla igen. Denna gång kom mina föräldrar förbi och de grillade med oss....trevligt! Passade då även på att ge både Karin och mamma deras morsdagspresenter. Jo, fick en morsdagspresent av Izabell när hon var här tidigare idag - tack gummsan!
 
 
Mammaoch pappa har nu åkt hem och vi sitter fortfarnade ute och njuter av den vackra utsikten - klockan är ca 23:00....och käkar lite gott.
 
 
Nu är det återigen en godnatt på er alla.....syns i morgon!