Känner mig ledsen idag!

Idag, den 1:a maj - så skulle underbara, saknade, roliga och "skuttande" Royce ha fyllt 14 år gammal om han hade levat.
 
Tänk att hundarnas födelsedagar alltid gör en påmind om de som kunde ha varit och på det som varit och man tänker lite extra på dom. Hade han inte fått sin artros så hade han mest troligt levt än idag....underbara lilla Royce.
 
 
Det har fortfarande inte riktigt sjunkigt in att han är borta.....borta för alltid! Det är många gånger som jag verklkigen tror att han fortfarande finns med mig (samma gäller Kuro). Maya hon är otrolig - jag tror banne mig att både Royce och Kuro finns i lilla Maya. Hon är gosig och vill lilla nära som Royce och är busig som Kuro.
 
Åh,  vad jag saknar honom!
 
Grattis älskade Royce på din 14:e födelsedag om du hade fått leva kvar hos mig på jorden. Hoppas du har det bra i hundhimlen.....jag vet att vi kommer att få träffas igen. Längtar så tills dess.....och jag hoppas verkligen att du är tillsammans med både Kuro och King....två stora beskyddare till dig älskade lilla vovve!
 
(Bilden kommer från denna sida)