Promenad och snöbollar

Om jag inte sagt det tidigare.....så säger jag det nu igen! Åh, så jag är glad över att få vara hemma igen med Jocke och Maya.....
 
Jag, Jocke och Maya gick på en kort promenad tillsammans i solen.....så underbart ljuvligt att kunna gå utomhus och slippa vandra i sjukhuskorridorerna. Men, ack, pust och stön.....det går inte fort inte för TANT Carina. Men, härligt hade vi det trots allt.....
 
 
 
Hemma på gården igen så kastade Jocke snöbollar till Maya.....det tyckte hon var riktigt roligt! Vi har ju liksom lite snö att göra dessa magiska vita bollar med.
 
 
 
En liten bit av granhäcken har kommit fram i solen, så jag bröt av en pinne till Maya.....det var också skoj!
 
 
Nu ska vi gå in och fika....det är vi välförtjänta av tycker jag!
 
Nu har ni fått en dos Maya igen.....det var ett tag sedan sist nu...hahhaha!!!!
 
#1 - - angelicasvarld.blogg.se:

Glad påsk - å va mysigt du/ni har det!! Ser ju fantastiskt härligt ut!

Svar: Glad påsk önskar jag dig med 😃. Ja, sol och snö och bara någon minusgrad...helt underbart ❤
CARINA WESTIN

#2 - - Maria Otterborg:

Underbart vinter väder och promenad med dina bästa Jocke❤️ och Maya❤️. Så höga snövallar utmed vägen och mycket snö på eran tomt. Så härligt med solen☀️ som lyser och Maya som får busa i snön, kasta snöbollar låste jag att det gilla Maya❤️. Hoppas att Maya inte hoppa över inhängnaden eftersom snön gick så högt upp. Hur mycket snö ( cm) var det som mest denna vinter ? Trevligt och läsa din blogg och följa dig❤️ och övriga i din familj samt din Maya🐾🐩❤️.

Svar: Vad kul att du tycker om bloggen 😀. Jag vet inte det exakta snödjupet, men otrolig mycket snö var det 😣
CARINA WESTIN