Promenad i sol och blåst...

Trot eller ej....men solen skiner idag! Helt underbart och det är bara -1 grad ute, men det blåser isande vindar...brrr!
 
Jag och Maya gick ut på en promenad i blåsten och naturligtvis så hade jag glömt att jag inte hade vantarna längre  jackfickorna, de hänger på tork efter snöskottningen i går kväll. Men, det är bara att knalla på och dra in händerna i jackärmarna.....
 
Våren i alla ära - men, detta längtar jag INTE till...slaskiga och skitiga vägar! Det finns ju så otroligt mycket snö nu så att innan all denna mängd smält undan kommer det rinna floder efter vägarna är jag rädd. Kanske måste införskaffa en våtdräkt till både mig och Maya när vi ska ut på promenad när det börjar bli vår på allvar!

 
 
Att en blå himmel och sol kan gör en så otroligt glad och lycklig! Det är bara så vackert!