Promenad i stan....(Ö-vik)

Vid 09:30 åkte jag och Maya in till stan för att gå en promenad nere vid vattnet....blåsigt med vackert. Det är så härligt att få gå på promenad någonannas stans än hemma....
 
Maya är redo för en spännande promenad....
 
 
Vi började med att gå längs efter vattnet vid arenan. Måsarna blev oroliga när vi kom, de ligger kanske och ruvar bland stenarna....men, de anföll oss inte. De kanske känner på sig att jag älskar måsar....hahaha!
 
 
Nu promenerar vi in mot stan igen, men vi håller oss efter vattnet....och vi gick ända bort till de fina ställplatserna för husbilar/husvagnar. Det är riktigt fint i Ö-vik måste jag trots allt få säga...
 
 
Nu beger vi oss in mot stadskärnan igen....i solens sken. Pust, jag har tagit på mig alldelels för mycket kläder...byxor och jacka.
 
 
Kände att jag hade börjat bli hungrig, så vi stannade till på Espresso House för sen frukost....mums! Vi satt ute denna gång....det var skönt att sitta i skuggan och i lä. Maya fick naturligtvis också smaka lite av min macka!
 
 
Nu åker vi hem....
 
Ps...det onda i magen är nästan helt bort nu....jippie!