Mörka moln....

Tror eller ej, men det har småregnat i stort sett hela natten.....underbart!
 
Pionerna vi har i rabatten mådde verkligen bra utav detta regn.....många blommor har slagit ut under natten. De är väl bara för vackra och de doftar också helt underbart!
 
 
Jag och Maya gick ut på en promenad i den kvava luften....vi har 19 grader ute just nu. Ömsom sol och ömsom mörka moln fick vi se under promenaden - molnen på himlen är så mäktiga. Jag tycker om att se på detta drama som utspelar på himlen....en kamp mellan det ljusa och det mörka.
 
 
Nä, kanske ska gå ner och se hur det går för Sverige i fotbollen.....inte för att jag är så intresserad. Jag tycker personligen att fotboll är lite löjligt.....de faller och ojjar sig för att nästa sekund (om de inte fått domslutet med sig) kliver upp och springer som om inget alls hänt....än fast de nyss låg de och vred sig av smärta. Löjligt enligt mig!