Maya har bott hos oss i exakt 1 år idag!

Idag är det inte vilken dag som helst.....just denna dag för exakt 1 år sedan så hämtade vi hem lilla söta Maya till oss i Täfteå. Kan ni fatta vilken lycka detta var.....då för 1 år sedan. Kommer aldrig glömma när hon satt i min famn och bara var vår lilla vovve.....helt magiskt.
 
Tänk, vad 1 år har gått fort......och att hon kan ha varit så himla liten. Man glömmer så fort....då är det bra att ha en massa bilder (som jag nu har) att titta tillbaka på. Blir samtidigt vemodig och ledsen när jag ser Kuro på några av bilderna....min älskade klumpeduns, så jag saknar dig!
 
 
Jag önskar man kunde spola tillbaka den tiden ibland.....och få in lite valplukt i näsan igen. Kan ni tänka er.....vi har haft henne hemma hos oss ni i 1 helt år! Nu är hon stora damen.....och hur underbar som helst. Så återigen.....tack för att vi fick äran att ta hand om henne Ulla-Britt (Vitterklippens kennel) och naturligtvis Margareta som tog så väl hand om alla valparna!